Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varning För Marker Kingpin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FredrikLarsson1981" data-source="post: 1144649" data-attributes="member: 166909"><p>Sjukt att marker inte har fattat galoppen efter ex antal kingpins som inte fungerar som dom ska? Märkligt att man ens ger modellen ett ansiktslyft, uppdateringar och numera (19/20) en lättare variant. Projektet kingpin borde varit avvecklats och blivit begravt förlängesedan. Deras övriga grejer (Griffon och jester) har alltid varit omtyckta produkter och jag förstår att en bindning av kingpin modell är lockande att marknadsföra, men funkar det inte så funkar det inte. Alla ÅF i Sverige borde helt klart välja bort den och satsa på produkter som är så säkra det bara går....hoppas din rehab går bra och att du återhämtar dig snabbt. Btw så kör jag på ett par shift och tycker det hittills har varit klockrent. Ingen oros känsla eller tvekan alls.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FredrikLarsson1981, post: 1144649, member: 166909"] Sjukt att marker inte har fattat galoppen efter ex antal kingpins som inte fungerar som dom ska? Märkligt att man ens ger modellen ett ansiktslyft, uppdateringar och numera (19/20) en lättare variant. Projektet kingpin borde varit avvecklats och blivit begravt förlängesedan. Deras övriga grejer (Griffon och jester) har alltid varit omtyckta produkter och jag förstår att en bindning av kingpin modell är lockande att marknadsföra, men funkar det inte så funkar det inte. Alla ÅF i Sverige borde helt klart välja bort den och satsa på produkter som är så säkra det bara går....hoppas din rehab går bra och att du återhämtar dig snabbt. Btw så kör jag på ett par shift och tycker det hittills har varit klockrent. Ingen oros känsla eller tvekan alls. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varning För Marker Kingpin
Tillbaka
Topp