Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varning För Marker Kingpin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Globetrottern" data-source="post: 1145446" data-attributes="member: 147382"><p>Initierat och prominent folk varnar för begränsningarna med Tech bindningar, däribland King Pin.</p><p>[MEDIA=youtube]uwIx8vIHEec[/MEDIA]</p><p></p><p>Kolla den här killen (Y-tube klipp nedan), han tappar ju bakbindningen På sin King pin </p><p>[MEDIA=youtube]PD6mzdFSxHs[/MEDIA]</p><p></p><p>Det där har jag aldrig nånsin sett under mina decennier på berget...detta blir åtminstone fjärde fallet där King pin bakbindningen går av enbart i den här forum diskussionen. Inklusive att det i något av inläggen ovan klagas på den svenska general agenten Sportmanship som påtalar rakt av för sina kunder att Man har problem med King Pins bakdel....det är dags att komma ut ur garderoben!!</p><p>Gratis hjälp med produkt utvecklingen till Marker som tiger såklart, det är dags och anmäla det här företaget. Bägaren rinner över, jag köper Salomon Shift.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Globetrottern, post: 1145446, member: 147382"] Initierat och prominent folk varnar för begränsningarna med Tech bindningar, däribland King Pin. [MEDIA=youtube]uwIx8vIHEec[/MEDIA] Kolla den här killen (Y-tube klipp nedan), han tappar ju bakbindningen På sin King pin [MEDIA=youtube]PD6mzdFSxHs[/MEDIA] Det där har jag aldrig nånsin sett under mina decennier på berget...detta blir åtminstone fjärde fallet där King pin bakbindningen går av enbart i den här forum diskussionen. Inklusive att det i något av inläggen ovan klagas på den svenska general agenten Sportmanship som påtalar rakt av för sina kunder att Man har problem med King Pins bakdel....det är dags att komma ut ur garderoben!! Gratis hjälp med produkt utvecklingen till Marker som tiger såklart, det är dags och anmäla det här företaget. Bägaren rinner över, jag köper Salomon Shift. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varning För Marker Kingpin
Tillbaka
Topp