Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varning för nortlander
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="molindern" data-source="post: 420214" data-attributes="member: 65488"><p>Jag kom precis hem från en vecka i val d'isere med nortlander. vilka idioter!! min jacka med pass blev stulen från en klubb och reseledaren som skulle hjälpa mig med polisanmälan försökte få mig å skippa det för att han inte ville missa afterskin. Samma idiot som är 30 nånting hade sex med en 16årig flicka nåra gånger och sålde sprit till minderåriga på bussen. Nortlander hade iallafall hävdat att jag utan problem skulle komma hem med mitt sönderrivna pass som hade hittats och polisanmälan ja gjort... men tyvärr. istället för att komma hem 4pm landade jag 1am. den extra tiden spenderade jag hos frankrikes hjärndöda gendarmer. Glömde nästan att dom även krävde mig och mina rumskamrater på 700 euro för att rummet va för dåligt städat och en saccosäck var sönder. Vi ska på fullt allvar stämma dom och hänga ut dom i pressen.. kött fifaan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="molindern, post: 420214, member: 65488"] Jag kom precis hem från en vecka i val d'isere med nortlander. vilka idioter!! min jacka med pass blev stulen från en klubb och reseledaren som skulle hjälpa mig med polisanmälan försökte få mig å skippa det för att han inte ville missa afterskin. Samma idiot som är 30 nånting hade sex med en 16årig flicka nåra gånger och sålde sprit till minderåriga på bussen. Nortlander hade iallafall hävdat att jag utan problem skulle komma hem med mitt sönderrivna pass som hade hittats och polisanmälan ja gjort... men tyvärr. istället för att komma hem 4pm landade jag 1am. den extra tiden spenderade jag hos frankrikes hjärndöda gendarmer. Glömde nästan att dom även krävde mig och mina rumskamrater på 700 euro för att rummet va för dåligt städat och en saccosäck var sönder. Vi ska på fullt allvar stämma dom och hänga ut dom i pressen.. kött fifaan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varning för nortlander
Tillbaka
Topp