Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varning för nortlander
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PO_ljung" data-source="post: 53439" data-attributes="member: 31317"><p>Man kan alltid klaga på något. Men man får vad man betalar för. Resebolagen har anpassat sig efter våra behov billigt, enkelt thats it. Friheten för oss finns där inga löjliga grisfester man är fri att göra vad man vill en vecka,ingen jobbig guide som terrar en. Det är inte tal om några lyxresor. Du får ju knappt en vecka i Romme för 4500kr!</p><p>Jag valde förra året att resa med ett annat bolag till Val T. och gjorde det primärt för att åka skidor. (Och för att tyska Autobahn är så dj a trist) Vart är afterskin är en klassiker man hittar den definitivt och man tar av sig dom igenimmade brillorna och plockar ut snön ur öronen. Javisst kan jag klaga om jag vill tex. Att det var snöstorm i fyra dar, att busschaufören luktade svett att ölen var för varm, att jag knäckte skidan mot en klippa osv. men det är enbart löjligt. </p><p>Val Thorens ligger mitt i backen tyvärr det går inte att landa ett flygplan där så man slipper transfern. Sen kostar det att äta mat, dricka öl etc. men tänk på hur drygt det är att släpa upp allt detta till Jobbiga turister. Klart som fan det kostar. Ett råd om du vill ha den service du letar efter. Spara ihop en större resebudget så det räcker till Skidguide, Helikopter, vitt vin och räkor. lägg en 100 000kr på en vecka så fixar det sig. </p><p>Synd på ryggan i alla fall....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PO_ljung, post: 53439, member: 31317"] Man kan alltid klaga på något. Men man får vad man betalar för. Resebolagen har anpassat sig efter våra behov billigt, enkelt thats it. Friheten för oss finns där inga löjliga grisfester man är fri att göra vad man vill en vecka,ingen jobbig guide som terrar en. Det är inte tal om några lyxresor. Du får ju knappt en vecka i Romme för 4500kr! Jag valde förra året att resa med ett annat bolag till Val T. och gjorde det primärt för att åka skidor. (Och för att tyska Autobahn är så dj a trist) Vart är afterskin är en klassiker man hittar den definitivt och man tar av sig dom igenimmade brillorna och plockar ut snön ur öronen. Javisst kan jag klaga om jag vill tex. Att det var snöstorm i fyra dar, att busschaufören luktade svett att ölen var för varm, att jag knäckte skidan mot en klippa osv. men det är enbart löjligt. Val Thorens ligger mitt i backen tyvärr det går inte att landa ett flygplan där så man slipper transfern. Sen kostar det att äta mat, dricka öl etc. men tänk på hur drygt det är att släpa upp allt detta till Jobbiga turister. Klart som fan det kostar. Ett råd om du vill ha den service du letar efter. Spara ihop en större resebudget så det räcker till Skidguide, Helikopter, vitt vin och räkor. lägg en 100 000kr på en vecka så fixar det sig. Synd på ryggan i alla fall.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varning för nortlander
Tillbaka
Topp