Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
VARNING FÖR SPORTRESOR. Oseriösa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="littlebitrusty" data-source="post: 1052173" data-attributes="member: 151853"><p>Snabb att döma?</p><p></p><p>Jag tycker att du använder väldigt kraftiga uttryck även om de verkar som det blivit väldigt olyckligt med din bokning.</p><p></p><p>Jag har bokat med Sportresor.se 3 gånger. Varje gång har jag fått ett riktigt bra pris och allting har flutit på riktigt bra. Åker via Sportresor.se till Verbier nu i vinter. </p><p></p><p>Som konsument är det ju viktigt att läsa villkor innan man sluter ett avtal. Detta har jag gjort samtliga gånger innan jag bokat via Sportresor.se. Det framgår tydligt på deras hemsida och via deras resevillkor att de är en reseleverantör vilket innebär att man som konsument inte kan ställa samma krav som på en researrangör. Med andra ord gäller det att vara uppmärksam. </p><p></p><p>Jag tycker att det är tråkigt att du avskräcker folk att boka med en förmedlingssajt som åtminstone för mig har fungerat alldeles utmärkt. </p><p></p><p>Jag har och kommer fortsätta boka mina resor via Sportresor.se. Billigare resor till Alperna går inte att hitta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="littlebitrusty, post: 1052173, member: 151853"] Snabb att döma? Jag tycker att du använder väldigt kraftiga uttryck även om de verkar som det blivit väldigt olyckligt med din bokning. Jag har bokat med Sportresor.se 3 gånger. Varje gång har jag fått ett riktigt bra pris och allting har flutit på riktigt bra. Åker via Sportresor.se till Verbier nu i vinter. Som konsument är det ju viktigt att läsa villkor innan man sluter ett avtal. Detta har jag gjort samtliga gånger innan jag bokat via Sportresor.se. Det framgår tydligt på deras hemsida och via deras resevillkor att de är en reseleverantör vilket innebär att man som konsument inte kan ställa samma krav som på en researrangör. Med andra ord gäller det att vara uppmärksam. Jag tycker att det är tråkigt att du avskräcker folk att boka med en förmedlingssajt som åtminstone för mig har fungerat alldeles utmärkt. Jag har och kommer fortsätta boka mina resor via Sportresor.se. Billigare resor till Alperna går inte att hitta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
VARNING FÖR SPORTRESOR. Oseriösa
Tillbaka
Topp