Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
VARNING FÖR SPORTRESOR. Oseriösa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="littlebitrusty" data-source="post: 1052301" data-attributes="member: 151853"><p>Hej hopp igen!</p><p></p><p>Skönt att det verkar ha löst sig för dig Noboat! Däremot är det givetvis tråkigt om det inte skulle bli någon skidåkning för dig och familjen. Skidåkning blir det ju tillslut, har sett att det snöar på ganska bra i Österrike och i Bad Gastein.</p><p></p><p>Jag förstår vad du säger beträffande de allmänna villkoren till viss del. Däremot har jag flertalet gånger varit i kontakt med Sportresor.se för att dubbelkolla vad som eventuellt skulle inträffa om underleverantörer skulle gå i konkurs och liknande. Det går alltid att vrida och vända på detta fram och tillbaka.</p><p></p><p>Att jag skulle arbeta på Sportresor.se är ju befängt. Jag är student vid Borås Högskola, vilket kan styrkas med studentlegitimation om någon skulle önska så. </p><p></p><p>Det stämmer att jag blev medlem när jag läste detta. Egentligen av en enda anledning och det var helt enkelt att jag ville visa min poäng då jag har rest med Sportresor.se 3 gånger och allting har flutit på bra. Jag anser att ett företag inte enbart ska få höra och publicitet när de gör dåliga saker. Missförstå mig rätt, Noboat, men bara för att en person blivit tvivelaktigt behandlat innebär det inte att andra personer kan ha nyttjat en tjänst och varit nöjd med denne. Jag ansåg helt enkelt att jag ville visa den andra sidan av myntet. Om man sedan väljer att resa med Sportresor, Langley eller Alpresor är helt och hållet upp till var och en. </p><p></p><p>Hoppas att alla får en fin skidsäsong, kanske ses vi i Verbier?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="littlebitrusty, post: 1052301, member: 151853"] Hej hopp igen! Skönt att det verkar ha löst sig för dig Noboat! Däremot är det givetvis tråkigt om det inte skulle bli någon skidåkning för dig och familjen. Skidåkning blir det ju tillslut, har sett att det snöar på ganska bra i Österrike och i Bad Gastein. Jag förstår vad du säger beträffande de allmänna villkoren till viss del. Däremot har jag flertalet gånger varit i kontakt med Sportresor.se för att dubbelkolla vad som eventuellt skulle inträffa om underleverantörer skulle gå i konkurs och liknande. Det går alltid att vrida och vända på detta fram och tillbaka. Att jag skulle arbeta på Sportresor.se är ju befängt. Jag är student vid Borås Högskola, vilket kan styrkas med studentlegitimation om någon skulle önska så. Det stämmer att jag blev medlem när jag läste detta. Egentligen av en enda anledning och det var helt enkelt att jag ville visa min poäng då jag har rest med Sportresor.se 3 gånger och allting har flutit på bra. Jag anser att ett företag inte enbart ska få höra och publicitet när de gör dåliga saker. Missförstå mig rätt, Noboat, men bara för att en person blivit tvivelaktigt behandlat innebär det inte att andra personer kan ha nyttjat en tjänst och varit nöjd med denne. Jag ansåg helt enkelt att jag ville visa den andra sidan av myntet. Om man sedan väljer att resa med Sportresor, Langley eller Alpresor är helt och hållet upp till var och en. Hoppas att alla får en fin skidsäsong, kanske ses vi i Verbier? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
VARNING FÖR SPORTRESOR. Oseriösa
Tillbaka
Topp