Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Varning för top12 i Malmö
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gogubbe" data-source="post: 829668"><p>Jag har handlar rätt mycket på top12 och nu senast blev de en hel uppsättning för en jävla massa tusenlappar. Jag har svårt att tänka mig att om man lugnt och sansat går in i butiken och förklarar snällt och fint hur saken gick till, och ber om hjälp så är det inga problem att få det löst.</p><p></p><p>När det gäller sånna här saker kan inte top12 bara ge ut en ny bindning till dig och ännu mindre ge dig pengarna tillbaka. Som "NJohansson" säger borde top12 hjälpa dig att kontakta Flow. När flow mottagit felanmälan vill de nog ha produkten, när dem granskat bindningarna tar de ställning till vad som ska göras. Antingen skickar dem ut en ny bindning eller så lagar man dem. </p><p></p><p>Som sagt låter det konstigt att dem inte skulle vilja häjlpa dig med detta. Dem har alltid varit hjälpsamma mot mig och gett mig bra service. </p><p></p><p>Ett tips när det handlar om sånna här saker det är att man beter sig på rätt sätt. Det gäller att inte vara för "mesig" och låta dem köra över dig, men absolut inte heller vara "upprörd" och stampa in i butiken med krigsansiktet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gogubbe, post: 829668"] Jag har handlar rätt mycket på top12 och nu senast blev de en hel uppsättning för en jävla massa tusenlappar. Jag har svårt att tänka mig att om man lugnt och sansat går in i butiken och förklarar snällt och fint hur saken gick till, och ber om hjälp så är det inga problem att få det löst. När det gäller sånna här saker kan inte top12 bara ge ut en ny bindning till dig och ännu mindre ge dig pengarna tillbaka. Som "NJohansson" säger borde top12 hjälpa dig att kontakta Flow. När flow mottagit felanmälan vill de nog ha produkten, när dem granskat bindningarna tar de ställning till vad som ska göras. Antingen skickar dem ut en ny bindning eller så lagar man dem. Som sagt låter det konstigt att dem inte skulle vilja häjlpa dig med detta. Dem har alltid varit hjälpsamma mot mig och gett mig bra service. Ett tips när det handlar om sånna här saker det är att man beter sig på rätt sätt. Det gäller att inte vara för "mesig" och låta dem köra över dig, men absolut inte heller vara "upprörd" och stampa in i butiken med krigsansiktet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Varning för top12 i Malmö
Tillbaka
Topp