Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
VARNING! Skistar blåser er i påsk
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Speedoit" data-source="post: 1319548" data-attributes="member: 80981"><p>Instämmer till hundra procent. Som jag skrev i annan tråd... Sälen garanterar 15 pister öppna räknat över ALLA sina Sälen anläggningar. Kläppen 16 pister i en anläggning....</p><p>Och...i år skickade Kläppen ett brev till alla några dagar innan påsk med erbjudande om fri avbokning med hänvisning till snögarantin. Jag har aldrig hört talas om att Skitstar har löst ut någon snögaranti och jag är helt övertygad om att dom aldrig kommer att göra det heller. Snarare höjer dom väl P-avgifterna med 900 procent över påsk så alla frivilligt stannar hemma. I år vore det en självklarhet att erbjuda avbokning men nejdå...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Speedoit, post: 1319548, member: 80981"] Instämmer till hundra procent. Som jag skrev i annan tråd... Sälen garanterar 15 pister öppna räknat över ALLA sina Sälen anläggningar. Kläppen 16 pister i en anläggning.... Och...i år skickade Kläppen ett brev till alla några dagar innan påsk med erbjudande om fri avbokning med hänvisning till snögarantin. Jag har aldrig hört talas om att Skitstar har löst ut någon snögaranti och jag är helt övertygad om att dom aldrig kommer att göra det heller. Snarare höjer dom väl P-avgifterna med 900 procent över påsk så alla frivilligt stannar hemma. I år vore det en självklarhet att erbjuda avbokning men nejdå... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
VARNING! Skistar blåser er i påsk
Tillbaka
Topp