Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
VARNING! Skistar blåser er i påsk
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rooster" data-source="post: 1319636" data-attributes="member: 79432"><p>Jag är en av idioterna som frivilligt åkt till Lindvallen över påsk med familjen och betalat fullpris för liftkort. Vi har haft en jättefin vecka tillsammans även om det varit skitåkning istället för skidåkning. Jag förstår att det är ett eget val och så vidare... Det går ändå inte att komma ifrån att Skistar fular ordentligt för att inte behöva göra återbetalningar. Flera av pisterna som står som öppna är bara öpnna till hälften, antingen på längden eller bredden. Andra pister hade vilken annan tid som helst på vintern varit avstängda på grund av snöbrist och av säkerhetsskäl. Här är det otroligt tydligt att man sätter ekonomin före allt annat. Hade Skistar följt sunda riktlinjer så hade samtliga orter i Skistars regi i Sälen varit stängda vid det här laget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rooster, post: 1319636, member: 79432"] Jag är en av idioterna som frivilligt åkt till Lindvallen över påsk med familjen och betalat fullpris för liftkort. Vi har haft en jättefin vecka tillsammans även om det varit skitåkning istället för skidåkning. Jag förstår att det är ett eget val och så vidare... Det går ändå inte att komma ifrån att Skistar fular ordentligt för att inte behöva göra återbetalningar. Flera av pisterna som står som öppna är bara öpnna till hälften, antingen på längden eller bredden. Andra pister hade vilken annan tid som helst på vintern varit avstängda på grund av snöbrist och av säkerhetsskäl. Här är det otroligt tydligt att man sätter ekonomin före allt annat. Hade Skistar följt sunda riktlinjer så hade samtliga orter i Skistars regi i Sälen varit stängda vid det här laget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
VARNING! Skistar blåser er i påsk
Tillbaka
Topp