Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
VARNING! Skistar blåser er i påsk
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1319650" data-attributes="member: 175247"><p>Precis!</p><p>Det måste man verkligen inte.</p><p>Men du ska se, nästa år är där fullbokat hos Skistar igen, och folk gnäller igen för att de måste betala P-avgift fastän de har hyrt stuga, och vädret suger igen (gör det tyvärr ofta i Fjällen, jag åker bara dit på väderprognos med kort varsel, annars har man oddsen emot sig).</p><p>Det tråkigaste med Skistar tycker jag är att de förvandlar Fjällen till en tivoli verksamhet. Om man som familj behöver Valle, Nintendo-Land, bowling- och simhallar på sin ”skidsemester”, då har man egentligen faktiskt varken intresse eller behov av en skidsemester (tror jag).</p><p>Nu måste väl ändå alla veta vad som gäller och har möjligheter att tänka igenom sina val inför nästa vintersäsong?</p><p></p><p>By the way… jag har varit på sex stycken fjällsemestrar (i mars och april) och de har alla varit jättebra med fin snö och soligt väder (planera sent).</p><p>Och glöm inte att Norge har massor av skidorter som inte är invaderade av Skistar (och skidåkningen är oftast bättre där än i svenska fjällen).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1319650, member: 175247"] Precis! Det måste man verkligen inte. Men du ska se, nästa år är där fullbokat hos Skistar igen, och folk gnäller igen för att de måste betala P-avgift fastän de har hyrt stuga, och vädret suger igen (gör det tyvärr ofta i Fjällen, jag åker bara dit på väderprognos med kort varsel, annars har man oddsen emot sig). Det tråkigaste med Skistar tycker jag är att de förvandlar Fjällen till en tivoli verksamhet. Om man som familj behöver Valle, Nintendo-Land, bowling- och simhallar på sin ”skidsemester”, då har man egentligen faktiskt varken intresse eller behov av en skidsemester (tror jag). Nu måste väl ändå alla veta vad som gäller och har möjligheter att tänka igenom sina val inför nästa vintersäsong? By the way… jag har varit på sex stycken fjällsemestrar (i mars och april) och de har alla varit jättebra med fin snö och soligt väder (planera sent). Och glöm inte att Norge har massor av skidorter som inte är invaderade av Skistar (och skidåkningen är oftast bättre där än i svenska fjällen). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
VARNING! Skistar blåser er i påsk
Tillbaka
Topp