Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
VARNING! Skistar blåser er i påsk
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tele777" data-source="post: 1319679" data-attributes="member: 175082"><p>Hej !</p><p></p><p>Ok, verkligt beslut på G.</p><p></p><p>Vi (jag plus två barn/ungdom) ska till Åre och åka park till veckan. Vi åker dit idag. Jag tar med ett par storslalomskidor också. Det kanske blir kallt på nättern och kan bjudas på litet rejsing också. Jag har sett webbkamerorna och nyheterna.</p><p></p><p>Men är inte det här ett rabbaterat liftkortspris? </p><p>Gäller priset "endast idag" som den lilla gula varningstriangeln säger?</p><p></p><p>Har för mig att jag nästan räknat med 9000kr för vuxen + 2barn när jag kollade priset för några veckor sedan.</p><p>I så fall ska jag väl slå till nu direkt, göra tjejjmatte och ha flera tusen över till en bilservice?</p><p></p><p>Så, </p><p>1 hur är skicket i parken ? </p><p>2 Kommer liftkortspriset bestå även i morgon ?</p><p>3 kommer jag ha kul eller börja hata Åre/Skistar/Jämtlänningar/Pocholmare</p><p></p><p></p><p></p><p>[ATTACH=full]38977[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tele777, post: 1319679, member: 175082"] Hej ! Ok, verkligt beslut på G. Vi (jag plus två barn/ungdom) ska till Åre och åka park till veckan. Vi åker dit idag. Jag tar med ett par storslalomskidor också. Det kanske blir kallt på nättern och kan bjudas på litet rejsing också. Jag har sett webbkamerorna och nyheterna. Men är inte det här ett rabbaterat liftkortspris? Gäller priset "endast idag" som den lilla gula varningstriangeln säger? Har för mig att jag nästan räknat med 9000kr för vuxen + 2barn när jag kollade priset för några veckor sedan. I så fall ska jag väl slå till nu direkt, göra tjejjmatte och ha flera tusen över till en bilservice? Så, 1 hur är skicket i parken ? 2 Kommer liftkortspriset bestå även i morgon ? 3 kommer jag ha kul eller börja hata Åre/Skistar/Jämtlänningar/Pocholmare [ATTACH type="full"]38977[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
VARNING! Skistar blåser er i påsk
Tillbaka
Topp