Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
VARNING! Skistar blåser er i påsk
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fatboy" data-source="post: 1319724" data-attributes="member: 15721"><p>Det var några år sedan jag slutade spela golf men på den tiden jag gjorde det var det relativt vanligt med rabatt på greenfee om banan inte var 100% öppen. Rabatten kanske inte alltid var i exakt relation till hur mycket kvalitet var nedsatt men man fick ändå känslan man inte tog full betalningen när man inte kunde leverera full service. Jag tycker det är konstigt att skidanläggningar i större utsträckning gör det. Var med jobbet i stöten för några veckor sedan, då fick vi liftkort en extra dag för att större delen av anläggningen var stängd pga blåst en dag. Det var väl en ganska stor bokning dock.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fatboy, post: 1319724, member: 15721"] Det var några år sedan jag slutade spela golf men på den tiden jag gjorde det var det relativt vanligt med rabatt på greenfee om banan inte var 100% öppen. Rabatten kanske inte alltid var i exakt relation till hur mycket kvalitet var nedsatt men man fick ändå känslan man inte tog full betalningen när man inte kunde leverera full service. Jag tycker det är konstigt att skidanläggningar i större utsträckning gör det. Var med jobbet i stöten för några veckor sedan, då fick vi liftkort en extra dag för att större delen av anläggningen var stängd pga blåst en dag. Det var väl en ganska stor bokning dock. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
VARNING! Skistar blåser er i påsk
Tillbaka
Topp