Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
VARNING! Skistar blåser er i påsk
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik-" data-source="post: 1319742" data-attributes="member: 190745"><p>Många åker till Sälen, också innan Skistar tog över, för att det är relativt nära där många bor samtidigt som det är snö säkert. </p><p></p><p>Tycker inte det är bra att ett bolag har så stor del av marknaden men förutom det så förstår jag inte en hel del av kritiken av Skistar. Tycker den är överdriven. </p><p></p><p>Var man åker beror också på vad man vill göra. Sälen är bra för en familj där barnen åker i backen medans föräldrarna föredrar längd tex. Om man bor i Stockholm är det enklare att sätta sig i bilen och köra 4 timmar än att flyga till alperna. Norge ligger också längre bort, flera timmar förutom Trysil som väl är en timme längre tror jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik-, post: 1319742, member: 190745"] Många åker till Sälen, också innan Skistar tog över, för att det är relativt nära där många bor samtidigt som det är snö säkert. Tycker inte det är bra att ett bolag har så stor del av marknaden men förutom det så förstår jag inte en hel del av kritiken av Skistar. Tycker den är överdriven. Var man åker beror också på vad man vill göra. Sälen är bra för en familj där barnen åker i backen medans föräldrarna föredrar längd tex. Om man bor i Stockholm är det enklare att sätta sig i bilen och köra 4 timmar än att flyga till alperna. Norge ligger också längre bort, flera timmar förutom Trysil som väl är en timme längre tror jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
VARNING! Skistar blåser er i påsk
Tillbaka
Topp