Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varning Sportspec. I GÖteborg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Andersflanders" data-source="post: 1079920" data-attributes="member: 43120"><p>Tråkigt att den här tråden behöver finnas. Hur som helst känner jag att jag vill bidra till varningen. Jag köpte pjäxor som inte var riktigt bra. Det var på rea men just innan stängning lördag eftermiddag och jag var tillbaka måndag förmiddag (stängt söndag). Bemötande jag fick var en rejäl dumförklaring och jag fick inte göra retur. Mest är det synd om dem eftersom de inte överhuvudtaget förstår kundservice. I mitt fall hade de rätt i sak, förutom att de kanske inte alls skulle sålt mig pjäxorna om de kunnat sin sak. Däremot, att jag aldrig kommer handla där igen samt avråder andra från att göra detsamma vet jag har kostat dem några stora köp. För mig klingar sportspec stolpskott.</p><p></p><p>Gå till skistore. Fantastiskt bra skidbutik redan från när de hade källarhålan där de började, tills än idag. Bor inte kvar i stan längre men handlar gärna på skistore när jag är tillbaka, eller via nätet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Andersflanders, post: 1079920, member: 43120"] Tråkigt att den här tråden behöver finnas. Hur som helst känner jag att jag vill bidra till varningen. Jag köpte pjäxor som inte var riktigt bra. Det var på rea men just innan stängning lördag eftermiddag och jag var tillbaka måndag förmiddag (stängt söndag). Bemötande jag fick var en rejäl dumförklaring och jag fick inte göra retur. Mest är det synd om dem eftersom de inte överhuvudtaget förstår kundservice. I mitt fall hade de rätt i sak, förutom att de kanske inte alls skulle sålt mig pjäxorna om de kunnat sin sak. Däremot, att jag aldrig kommer handla där igen samt avråder andra från att göra detsamma vet jag har kostat dem några stora köp. För mig klingar sportspec stolpskott. Gå till skistore. Fantastiskt bra skidbutik redan från när de hade källarhålan där de började, tills än idag. Bor inte kvar i stan längre men handlar gärna på skistore när jag är tillbaka, eller via nätet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varning Sportspec. I GÖteborg
Tillbaka
Topp