Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
värsta som hänt på er skola
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 559682" data-attributes="member: 52127"><p>Mellan 1-3 gånger i veckan lade folk surströmming i ventilationen på skolan så lukten sprutades in i klassrummen. Det var kul dom 2 första gångerna men sen blev det bara jobbigt. Vid ett flertal tillfälle har jag blivit omkörd av en moped inne i uppehållsrummet på skolan. Folk satte stop i vattenkranar och spolade hela helger vilket medförde att golvet på övervåningen höll på att rasa ner på 1a plan. När GB kom och lämnade glass fick dom räkna med hit n runs då folk fick med sig oväntade mängder glass från bilarna. Vatten krigen behöver knappt nämnas för dte var sjukt roligt. Fram tills en gravid lärare halkad ei vattnet och ramlade ner frö en trappa. Och fyrverkerierna som folk smällde i skolan var aockså roligt fram tills min polare fick tinitus av en raket i uppehållsrummet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 559682, member: 52127"] Mellan 1-3 gånger i veckan lade folk surströmming i ventilationen på skolan så lukten sprutades in i klassrummen. Det var kul dom 2 första gångerna men sen blev det bara jobbigt. Vid ett flertal tillfälle har jag blivit omkörd av en moped inne i uppehållsrummet på skolan. Folk satte stop i vattenkranar och spolade hela helger vilket medförde att golvet på övervåningen höll på att rasa ner på 1a plan. När GB kom och lämnade glass fick dom räkna med hit n runs då folk fick med sig oväntade mängder glass från bilarna. Vatten krigen behöver knappt nämnas för dte var sjukt roligt. Fram tills en gravid lärare halkad ei vattnet och ramlade ner frö en trappa. Och fyrverkerierna som folk smällde i skolan var aockså roligt fram tills min polare fick tinitus av en raket i uppehållsrummet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
värsta som hänt på er skola
Tillbaka
Topp