Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
värsta som hänt på er skola
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hilla" data-source="post: 601694" data-attributes="member: 37798"><p>de skulle nog va när min brorsa gick till ett av klassrummen högst upp, och kastade vattenballonger över kören på nationaldagen när hela skolan var samlad vid flaggstången.</p><p></p><p>och senare samma dag så utbröt det ett gigantisk glass-krig mellan alla klasserna i skolan,som min bror startade. min bror blev hemskickad 2 ggr den dagen, gick inte hem någon av gångerna. </p><p>när rektorn ringde hem för att beklaga sig hos vår mor så sa morsan </p><p></p><p>"Ja, men det va väl ganska bra att han gjorde det utomhus, det hade ju vart värre om han klättrat upp i altaret i kyrkan och kastat vattenballongerna..."</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hilla, post: 601694, member: 37798"] de skulle nog va när min brorsa gick till ett av klassrummen högst upp, och kastade vattenballonger över kören på nationaldagen när hela skolan var samlad vid flaggstången. och senare samma dag så utbröt det ett gigantisk glass-krig mellan alla klasserna i skolan,som min bror startade. min bror blev hemskickad 2 ggr den dagen, gick inte hem någon av gångerna. när rektorn ringde hem för att beklaga sig hos vår mor så sa morsan "Ja, men det va väl ganska bra att han gjorde det utomhus, det hade ju vart värre om han klättrat upp i altaret i kyrkan och kastat vattenballongerna..." [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
värsta som hänt på er skola
Tillbaka
Topp