Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Värsta Vurrpan!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fritzan" data-source="post: 162664" data-attributes="member: 10319"><p>1. Var i fjällen 5 år gammal och brännde lagg. Kunde inte stana så brände rakt in i lifthuset med skidspetsarna. SOm tur var hade man kruka på huvudet.</p><p></p><p>2. I Branäs flög jag i ett hopp från offpisten som gick in i backen. Såg inte att det var en kärring i backen så satte kanterna i luften i hennes midja. När jag kom ner nästa åk stod hon och väntade med liftgubbarna som drog ett streck över mitt liftkort.</p><p></p><p>3. I Sunne när jag var lite skule jag göra en klassisk duffy. Fick inte nog med höjd så satte spetsarna i backen och flög rakt ner med huvudet i snön och fick en illa hjärnskakning.</p><p></p><p>4. I CHamonix åkte jag ett brant parti med en del klippor. Trillade ovanför en och rasade ner för klippan med ryggen före. Som tur var var den bara ca 2 meter hög.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fritzan, post: 162664, member: 10319"] 1. Var i fjällen 5 år gammal och brännde lagg. Kunde inte stana så brände rakt in i lifthuset med skidspetsarna. SOm tur var hade man kruka på huvudet. 2. I Branäs flög jag i ett hopp från offpisten som gick in i backen. Såg inte att det var en kärring i backen så satte kanterna i luften i hennes midja. När jag kom ner nästa åk stod hon och väntade med liftgubbarna som drog ett streck över mitt liftkort. 3. I Sunne när jag var lite skule jag göra en klassisk duffy. Fick inte nog med höjd så satte spetsarna i backen och flög rakt ner med huvudet i snön och fick en illa hjärnskakning. 4. I CHamonix åkte jag ett brant parti med en del klippor. Trillade ovanför en och rasade ner för klippan med ryggen före. Som tur var var den bara ca 2 meter hög. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Värsta Vurrpan!
Tillbaka
Topp