Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Värsta Vurrpan!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Owetz" data-source="post: 216868" data-attributes="member: 56234"><p>Jag skulle fixa en 360 i Bräcke, Åre. det blåste mycket den dagen, vinden låg precis mot hoppen så det blåste upp mot parken. Det märkte inte jag. Jag körde inrunet som vanligt och lämnade kicken och så utan problem. När jag hade kommit 90 grader stannade hela skiten upp. Min kraft framåt omvandlades på mindre än en sekund till kraft rakt ner. jag landade med ena skidan först och den andra senare. Det oturliga var att jag klämde pungen mellan skidorna, det gjorde ganska ont. Jag vet inte hur det gick till, men den lille fick lida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Owetz, post: 216868, member: 56234"] Jag skulle fixa en 360 i Bräcke, Åre. det blåste mycket den dagen, vinden låg precis mot hoppen så det blåste upp mot parken. Det märkte inte jag. Jag körde inrunet som vanligt och lämnade kicken och så utan problem. När jag hade kommit 90 grader stannade hela skiten upp. Min kraft framåt omvandlades på mindre än en sekund till kraft rakt ner. jag landade med ena skidan först och den andra senare. Det oturliga var att jag klämde pungen mellan skidorna, det gjorde ganska ont. Jag vet inte hur det gick till, men den lille fick lida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Värsta Vurrpan!
Tillbaka
Topp