Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Värstingbräda sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nickeniklas" data-source="post: 497302" data-attributes="member: 86881"><p>Beställde en TRS-BTX då dom inte kunde fixa en snow mullet på blue-tomato, av nån konstig anledning fick jag en MTX istället. Kul att öppna paketet å se att det va fel bräda. Skitglad jag inte blev. Hade då väntat 2 månader på mulleten. Provkörde MTX:en ett par ggr, gillade magne-traction men för övrigt inte så väldigt imponerad. Nu tog jag beslutet å beställde en snow mullet från dogfunk, hoppas det går bättre med dom. Ska sätta ut MTX:en i annons, kommer väl förlora ngr tusen pga detta. Fick meddelande idag om att nya brädan blir lite försenad pga dåligt väder i usa. Just my luck! Fortsättning följer alltså..... Detta kan väl kallas stort i-lands problem iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nickeniklas, post: 497302, member: 86881"] Beställde en TRS-BTX då dom inte kunde fixa en snow mullet på blue-tomato, av nån konstig anledning fick jag en MTX istället. Kul att öppna paketet å se att det va fel bräda. Skitglad jag inte blev. Hade då väntat 2 månader på mulleten. Provkörde MTX:en ett par ggr, gillade magne-traction men för övrigt inte så väldigt imponerad. Nu tog jag beslutet å beställde en snow mullet från dogfunk, hoppas det går bättre med dom. Ska sätta ut MTX:en i annons, kommer väl förlora ngr tusen pga detta. Fick meddelande idag om att nya brädan blir lite försenad pga dåligt väder i usa. Just my luck! Fortsättning följer alltså..... Detta kan väl kallas stort i-lands problem iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Värstingbräda sökes
Tillbaka
Topp