Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Värt åka sent till Kanada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 210093" data-attributes="member: 59533"><p><a href="http://www.whistlerblackcomb.com/weather/stats/index.htm" target="_blank">http://www.whistlerblackcomb.com/weather/stats/index.htm</a></p><p></p><p>Där har du lite intressanta stats gällande snöfall de olika månaderna. I snitt får april lika mycket snö som februari. Men som du ser finns det år då det knappt kommit något i april.</p><p>Jag tror du kan vara lugn. Blackcomb har en glaciär så om det krisar finns det alltid något att åka på även om det inte råkar vara puder. I snitt de sista 5 åren har april fått 150cm så du ska nog inte oroa dig för mycket.</p><p></p><p>Mvh: Emil</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 210093, member: 59533"] [URL]http://www.whistlerblackcomb.com/weather/stats/index.htm[/URL] Där har du lite intressanta stats gällande snöfall de olika månaderna. I snitt får april lika mycket snö som februari. Men som du ser finns det år då det knappt kommit något i april. Jag tror du kan vara lugn. Blackcomb har en glaciär så om det krisar finns det alltid något att åka på även om det inte råkar vara puder. I snitt de sista 5 åren har april fått 150cm så du ska nog inte oroa dig för mycket. Mvh: Emil [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Värt åka sent till Kanada?
Tillbaka
Topp