Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Värt åka sent till Kanada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="trepojken" data-source="post: 211175" data-attributes="member: 14051"><p>Har tittat runt lite mer och det lutar mer och mer åt Whistler måste jag erkänna. Den här sidan: <a href="http://www.whistlerblackcomb.com/weather/video/index.htm" target="_blank">http://www.whistlerblackcomb.com/weather/video/index.htm</a> har ett klipp från Whistler som det var 30:e april 2006 och det ser ju bättre ut än många svenska skidorter i högsäsong. Och definitivt bättre än Chamonix feb 2006! Det var en besvikelse...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="trepojken, post: 211175, member: 14051"] Har tittat runt lite mer och det lutar mer och mer åt Whistler måste jag erkänna. Den här sidan: [URL]http://www.whistlerblackcomb.com/weather/video/index.htm[/URL] har ett klipp från Whistler som det var 30:e april 2006 och det ser ju bättre ut än många svenska skidorter i högsäsong. Och definitivt bättre än Chamonix feb 2006! Det var en besvikelse... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Värt åka sent till Kanada?
Tillbaka
Topp