Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Värt åka sent till Kanada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="trepojken" data-source="post: 211236" data-attributes="member: 14051"><p>Var inte riktigt lika kul att vara på plats... </p><p></p><p>Var där i två veckor och inte nog med att en föhnvind (<a href="http://en.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6hn_wind" target="_blank">http://en.wikipedia.org/wiki/Föhn_wind</a>) drog förbi på dagen vi kom dit så snöade det inte på två veckor! </p><p></p><p>Fick iallafall lära mig att förutom att vara ett en indianstam i Nordamerika och en typ av helikopter så betyder "chinook" även "snow eater" (<a href="http://en.wikipedia.org/wiki/Chinook_wind" target="_blank">http://en.wikipedia.org/wiki/Chinook_wind</a>). </p><p></p><p>Efter att ha sett den fara fram så förstod man verkligen varför...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="trepojken, post: 211236, member: 14051"] Var inte riktigt lika kul att vara på plats... Var där i två veckor och inte nog med att en föhnvind ([URL]http://en.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6hn_wind[/URL]) drog förbi på dagen vi kom dit så snöade det inte på två veckor! Fick iallafall lära mig att förutom att vara ett en indianstam i Nordamerika och en typ av helikopter så betyder "chinook" även "snow eater" ([URL]http://en.wikipedia.org/wiki/Chinook_wind[/URL]). Efter att ha sett den fara fram så förstod man verkligen varför... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Värt åka sent till Kanada?
Tillbaka
Topp