Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart är alla brudar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LeeMyhr" data-source="post: 545022" data-attributes="member: 50611"><p>Hmm själv åker jag skidor för att de är roligt, men tjejer är i stort sett fegare än killarna när det gäller det mesta, right?</p><p></p><p>Stand up and keep it up liksom.. </p><p></p><p>De gäller att lära sig att inte bry sig om vad andra tycker helt enkelt, jag trivs som bäst när jag åker med killar dock, vet inte riktigt varför, men dom peppar en sjukt mycket,</p><p></p><p>ett undantag var under Moodie Girl Pipeopen, då verkligen alla laddade och peppade varandra, men vi tjejer är jävligt duktiga på att se varandra som rivaler.. vi kan vara riktigt jävla bitchiga mot varandra.. hmm.. ja där har vi problemet?</p><p></p><p>De blir ju dessutom ingen press på oss om de knappt finns nåra tjejer? Därför utvecklas man antagligen segare, för man märker att dom tjejerna som har åkt med andra tjejer utvecklas sjukt mycket mer, men de är ju från person till person också hur man vill ha de, aah shit nnu blev allt typ jäättekrångligt hahaha.</p><p></p><p>AJA...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LeeMyhr, post: 545022, member: 50611"] Hmm själv åker jag skidor för att de är roligt, men tjejer är i stort sett fegare än killarna när det gäller det mesta, right? Stand up and keep it up liksom.. De gäller att lära sig att inte bry sig om vad andra tycker helt enkelt, jag trivs som bäst när jag åker med killar dock, vet inte riktigt varför, men dom peppar en sjukt mycket, ett undantag var under Moodie Girl Pipeopen, då verkligen alla laddade och peppade varandra, men vi tjejer är jävligt duktiga på att se varandra som rivaler.. vi kan vara riktigt jävla bitchiga mot varandra.. hmm.. ja där har vi problemet? De blir ju dessutom ingen press på oss om de knappt finns nåra tjejer? Därför utvecklas man antagligen segare, för man märker att dom tjejerna som har åkt med andra tjejer utvecklas sjukt mycket mer, men de är ju från person till person också hur man vill ha de, aah shit nnu blev allt typ jäättekrångligt hahaha. AJA... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart är alla brudar?
Tillbaka
Topp