Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart är alla brudar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JolineJ" data-source="post: 545075" data-attributes="member: 80722"><p>Jag tror att flera av er har rätt, visst man är rädd för att slå sig ocvh göra bort sig. Det är säkert så många tycker.</p><p>Jag tycker heller inte om när man ska ha "girlcamps" då blir det precis som att vi är så kassa att vi måste hålla oss för oss själva. MEN! För att få upp intresset och just få bort det här fega så kanske det är just det som behövs. </p><p>Åker man iväg på ett läger så är det ju grymt om man kan peppa och lärar av varann, tror det hade kunnat bli en mäktig star. Om inte annat en massa nya vänner som man kan shreda med...</p><p>Jag är lätt med som arrangör, vore kul om man var fler...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JolineJ, post: 545075, member: 80722"] Jag tror att flera av er har rätt, visst man är rädd för att slå sig ocvh göra bort sig. Det är säkert så många tycker. Jag tycker heller inte om när man ska ha "girlcamps" då blir det precis som att vi är så kassa att vi måste hålla oss för oss själva. MEN! För att få upp intresset och just få bort det här fega så kanske det är just det som behövs. Åker man iväg på ett läger så är det ju grymt om man kan peppa och lärar av varann, tror det hade kunnat bli en mäktig star. Om inte annat en massa nya vänner som man kan shreda med... Jag är lätt med som arrangör, vore kul om man var fler... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart är alla brudar?
Tillbaka
Topp