Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart är alla brudar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kula82" data-source="post: 846758" data-attributes="member: 97790"><p>Du får ju ta och köpa jävligt starka glasögon om du e så jävla blind att det är det du ser!</p><p>Det är väl klart att man alltid försöker puscha SIG SJÄLV, inte fö att stila utan för att få en adrenalinkick av känslan att man sätter nåt man aldrig gjort förut eller att man gör tricket snyggare än förut. </p><p>jag tar det du kallar "att åka vanligt" som fegåkning...i min mening att man nöjer sig med vad man kan och inte försöker utveckla sin åkning. </p><p></p><p>Att ramla är en grej av att puscha sig, åk en dag utan å ramla så kommer du ju knappast ha utvecklat din åkning speciellt mycket.</p><p></p><p>Undrar hur många gånger Tony Hawk ramla innan han satte sin 900 i verten....nån som bryr sig eller kommer man ihåg att han satte den?!?! </p><p></p><p>Hoppas att några tjejer tar till sig och börjar tänka rätt nu iaf.. det är ju det som är det fina me våran hobby - man blir ihågkommen för att man satte tricket, inte för hur många gånger man missa...och OM man blir ihågkommen för det är det ju bara cred för att man fortsatte försöka..</p><p></p><p>För övrigt så tror jag att tjejer tyvärr syns mindre pågrund av parkkonstruktionerna.. i många parker så rippar tjejer på rails/boxar men tyvärr är inte hoppen byggda för eran fysik..tjejcamps.....jaha..där kom det igen.. men det är en grym sak..</p><p></p><p>shit!! såhär mycket har jag aldrig skrivit.. måste sova till imorgon nu..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kula82, post: 846758, member: 97790"] Du får ju ta och köpa jävligt starka glasögon om du e så jävla blind att det är det du ser! Det är väl klart att man alltid försöker puscha SIG SJÄLV, inte fö att stila utan för att få en adrenalinkick av känslan att man sätter nåt man aldrig gjort förut eller att man gör tricket snyggare än förut. jag tar det du kallar "att åka vanligt" som fegåkning...i min mening att man nöjer sig med vad man kan och inte försöker utveckla sin åkning. Att ramla är en grej av att puscha sig, åk en dag utan å ramla så kommer du ju knappast ha utvecklat din åkning speciellt mycket. Undrar hur många gånger Tony Hawk ramla innan han satte sin 900 i verten....nån som bryr sig eller kommer man ihåg att han satte den?!?! Hoppas att några tjejer tar till sig och börjar tänka rätt nu iaf.. det är ju det som är det fina me våran hobby - man blir ihågkommen för att man satte tricket, inte för hur många gånger man missa...och OM man blir ihågkommen för det är det ju bara cred för att man fortsatte försöka.. För övrigt så tror jag att tjejer tyvärr syns mindre pågrund av parkkonstruktionerna.. i många parker så rippar tjejer på rails/boxar men tyvärr är inte hoppen byggda för eran fysik..tjejcamps.....jaha..där kom det igen.. men det är en grym sak.. shit!! såhär mycket har jag aldrig skrivit.. måste sova till imorgon nu.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart är alla brudar?
Tillbaka
Topp