Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vart är bästa stället att köpa 4frnt skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xLUNDISx" data-source="post: 617741" data-attributes="member: 31962"><p>Hijackar min egen tråd.</p><p></p><p>Har luskat fram ett par helt nya 07/08 (dom svarta) och undrar nu hur mycket det skiljer på dom och årets modell. Jag har läst på lite och på pappret verkar det som skillnaden är ett lite annat flex, ny form på nosen och att dom har måtten 130 / 112 /118 istället för 132/116/122 som årets modell har. Men undrar nu om någon kört båda och kan beskriva hur dom upplevs.</p><p></p><p>Sen när jag klämde och kände på dom så kunde man knappt se någon rocker alls, trodde det skulle vara mer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xLUNDISx, post: 617741, member: 31962"] Hijackar min egen tråd. Har luskat fram ett par helt nya 07/08 (dom svarta) och undrar nu hur mycket det skiljer på dom och årets modell. Jag har läst på lite och på pappret verkar det som skillnaden är ett lite annat flex, ny form på nosen och att dom har måtten 130 / 112 /118 istället för 132/116/122 som årets modell har. Men undrar nu om någon kört båda och kan beskriva hur dom upplevs. Sen när jag klämde och kände på dom så kunde man knappt se någon rocker alls, trodde det skulle vara mer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vart är bästa stället att köpa 4frnt skidor?
Tillbaka
Topp