Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vart är bästa stället att köpa 4frnt skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LoBoMan" data-source="post: 618024" data-attributes="member: 16234"><p>EHP 193 - 2008 </p><p>Kanonfin skida för charging men kräver sin man att dra runt på en hel dag. Jag saknar den skidan de dagar det är mjukt pow alt. uppkört pow och solsken!!! Men gillade den inte till skogsåkning...</p><p></p><p>EHP 193 - 2009</p><p>Ännu bättre på ALLT! Det är säkert nosens nya form som gör den stora skillnaden, jag upplever den som betydligt mer lättåkt och lekfull men fortfarande fartstabil.</p><p></p><p>EHP 193 - 2010 </p><p>Har inte hunnit åka på den ännu men polarna är helt lyriska, jag tror den har mer rocker/early raise 09:an (jag ska sno ett par på Gränsenpremiären till helgen och prova dem).</p><p></p><p>Mitt råd till dig är att ta den ekonomiska smällen och köp ett par 2010:or!!! Det är lätt värt det!!! Annars tror jag stenhårt på nästa års 4FRNT Renegade som ska sitta under mina fötter nästa år!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LoBoMan, post: 618024, member: 16234"] EHP 193 - 2008 Kanonfin skida för charging men kräver sin man att dra runt på en hel dag. Jag saknar den skidan de dagar det är mjukt pow alt. uppkört pow och solsken!!! Men gillade den inte till skogsåkning... EHP 193 - 2009 Ännu bättre på ALLT! Det är säkert nosens nya form som gör den stora skillnaden, jag upplever den som betydligt mer lättåkt och lekfull men fortfarande fartstabil. EHP 193 - 2010 Har inte hunnit åka på den ännu men polarna är helt lyriska, jag tror den har mer rocker/early raise 09:an (jag ska sno ett par på Gränsenpremiären till helgen och prova dem). Mitt råd till dig är att ta den ekonomiska smällen och köp ett par 2010:or!!! Det är lätt värt det!!! Annars tror jag stenhårt på nästa års 4FRNT Renegade som ska sitta under mina fötter nästa år!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vart är bästa stället att köpa 4frnt skidor?
Tillbaka
Topp