Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart är det bäst att "flasha"?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 465" data-attributes="member: 10565"><p>Det har säkert sagts i någon skidfilm men inte någon som jag sätt innan.</p><p>Självklart skull jag också vilja åka som proffs. Vem vill inte kunna leva på skidåkning och få betalt för att åka. Det är ju självklart drömmen.</p><p>Men jag skulle ju inte bli skidproffs för att få vara med på film det är ju något proffsen gör för att få pengar. Det är deras jobb. Jag tror dom flesta proffsen helst skulle vilja få slippa filmandet och fotandet och bara åka fritt istället.</p><p>Men inga filmer, inget fotande och inga tävlingar = inga sponsorer och då heller inga pengar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 465, member: 10565"] Det har säkert sagts i någon skidfilm men inte någon som jag sätt innan. Självklart skull jag också vilja åka som proffs. Vem vill inte kunna leva på skidåkning och få betalt för att åka. Det är ju självklart drömmen. Men jag skulle ju inte bli skidproffs för att få vara med på film det är ju något proffsen gör för att få pengar. Det är deras jobb. Jag tror dom flesta proffsen helst skulle vilja få slippa filmandet och fotandet och bara åka fritt istället. Men inga filmer, inget fotande och inga tävlingar = inga sponsorer och då heller inga pengar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart är det bäst att "flasha"?
Tillbaka
Topp