Vart är det bäst fest?

Asus

Ny medlem
Vart är det bäst fest?
Jag och en polare tänkte dra utomland och åka lite bräda. Har bara varit i Lindvallen/Tandådalen och åkt tidigare så nu behöver jag lite tips. Vart är det bäst att åka om man vill kombinera åkning med rätt så mycket fest? =) vi funderar på Verbier? Kom med tips tack // Niklas

Vart är det bäst fest?
Tja Niklas. Verpan e dyrt. Kul, hypat och mycket bra åkning, både pistnära och om man känner för att hajka iväg. Frankrike är fullt av fransmän men har mycket och åter mycket bra åkning. Vill man ha lite av båda, är typ 18-25 år så skulle jag nog rekomendera St:Anton. Vet inte riktigt hur det är där nu men när jag var i farten så va det där man va om man ville ha bra kvalitet av allt. St:Anton sticker inte ut på något sätt, men är bra på det mesta. Jag skulle åka till Europas alper. Men det finns ju bra åkning och party på de flesta kontinenter. Lycka till och skitkul, det hade jag iallafall..............// Rickard

Vart är det bäst fest?
Österrike är nog oöverträffat vad gäller festandet då det är AFTERSKI som gäller något som t.ex inte finns i alls lika stor utsträckning i t.ex Frankrike etc. Så jag håller helt klart med föregående talare och rekommenderar St.Anton. Dels så har du bra uteliv, grym åkning och även Zurz och Lech ingår i liftkortet och där får du nästan backarna för dig själv då de flesta som uppehåller sig där sitter i pälsar och dricker varm choklad med stroh-rom vid sidan av backarna!! Ha det göTT

Tillbaka
Topp