Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Vart är folks humor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ofc-my-horse" data-source="post: 395895" data-attributes="member: 70101"><p>bra skrivet jeppe. dock är inte alla perfekta :P blev sugen på antnäs gangsters när du tog upp det och </p><p>hitta den här lilla kråkan direkt. </p><p></p><p>Av: jeppenator Online | 2007-07-21 21:50 </p><p>FÖR FAAAAN, sluta göra sånthär skiiit. ingen uppskattar det. hoppas johan fattar det och ger er feting </p><p>ban</p><p></p><p>är skitsäker på att du ändrat åsikt nu men som du sa behöver freeride lättas upp med lite humor</p><p></p><p>i övrigt håller jag med dej helt om att freeride tappat humorn lite. själv tar jag livet högst oseriöst </p><p>och kan nog inte va mer "lycklig". släpp loss lite nu fr-gubbar</p><p></p><p>Edit: när jag läste din kommentar igen kom jag på att du kanske inte heller va så seriös. d börjar bli </p><p>en läskig linje mellan seriös och oseriöst nu haha. snart kanske inte nån vågar skriva längre :P det här </p><p>börjar bli riktigt intressant</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ofc-my-horse, post: 395895, member: 70101"] bra skrivet jeppe. dock är inte alla perfekta :P blev sugen på antnäs gangsters när du tog upp det och hitta den här lilla kråkan direkt. Av: jeppenator Online | 2007-07-21 21:50 FÖR FAAAAN, sluta göra sånthär skiiit. ingen uppskattar det. hoppas johan fattar det och ger er feting ban är skitsäker på att du ändrat åsikt nu men som du sa behöver freeride lättas upp med lite humor i övrigt håller jag med dej helt om att freeride tappat humorn lite. själv tar jag livet högst oseriöst och kan nog inte va mer "lycklig". släpp loss lite nu fr-gubbar Edit: när jag läste din kommentar igen kom jag på att du kanske inte heller va så seriös. d börjar bli en läskig linje mellan seriös och oseriöst nu haha. snart kanske inte nån vågar skriva längre :P det här börjar bli riktigt intressant [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Vart är folks humor?
Tillbaka
Topp