Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vart finns det snygga hjälmar?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 510311" data-attributes="member: 32948"><p>Håller med Carled. </p><p>Köpa hjälp <strong>oprovad</strong> på nätet är som att köpa begagnade säkerhetsbälten - det KANSKE funkar! (Viktigast är ju att det är snyggt!) </p><p></p><p>Är 1,5k verkligen mycket för en hjälm? De flesta hyggliga hjälmar börjar ju runt tusenlappen... </p><p></p><p>Jeppenator har redan postat alla länkar jag kunde komma på, så kika in där. Främst skistore brukar ha ett bra sortiment tycker jag. Dessutom är de snabba på leveranser och att svara på frågor. Men köp ingen oprovad hjälm...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 510311, member: 32948"] Håller med Carled. Köpa hjälp [b]oprovad[/b] på nätet är som att köpa begagnade säkerhetsbälten - det KANSKE funkar! (Viktigast är ju att det är snyggt!) Är 1,5k verkligen mycket för en hjälm? De flesta hyggliga hjälmar börjar ju runt tusenlappen... Jeppenator har redan postat alla länkar jag kunde komma på, så kika in där. Främst skistore brukar ha ett bra sortiment tycker jag. Dessutom är de snabba på leveranser och att svara på frågor. Men köp ingen oprovad hjälm... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vart finns det snygga hjälmar?!
Tillbaka
Topp