Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart handlar ni skidprylar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1069576" data-attributes="member: 138899"><p>Jag har handlat på många ställen. </p><p>Hendryx, ett par PH som jag aldrig byter utå</p><p>SportBittl, Fisher Big Stix en väldigt positiv överraskning för en väldigt liten peng, völkl one (sonens nya), transeiver mm. En av dom bättre med bra rabatter och gratis frakt.</p><p>Glisshop, ett par Klint Kryptolite som nu fått nu ägare och ett par Salomon Limelite till frun. Dom har ofta lite mindre kända märken, I Sverige, till väldigt bra priser och oftast fraktfritt.</p><p>SportConrad, Armada TST, Atomic Blog till sonen </p><p>Sport65, völkl V-werks till en kollega</p><p>Sportringen outlet, flera skidor som gått vidare till nya brukare och ett par Volant Copper till vrakpris som ännu finns kvar. Spyder brarallor, varma och sköna när det är kallt.</p><p>snowsafe, en fin rygga</p><p>skibhanhof, völkl RTM V-werks fortfarande i drift.</p><p>Skidbutiken.com marker F10 </p><p>Skistore, stighudar </p><p>roupez, Völkl Kuro nya av pretitanal modell, ett kap. </p><p>Stadium, ett par Mantra som fått ny ägare</p><p>Okay i Engelberg, pjäxor Pinnacle 130, fick provåka ett par i en dag, bra service, innan köp</p><p>Stadium outlet, två Sweet Rooster hjälmar som passar min bananskalle perfekt, för 700 resp 350kr. </p><p>Skistar, en fodrad Norröna Lofoten jacka. </p><p></p><p>Ja där jag på Rea funnit det jag velat ha, eller måste ha för stunden som med pjäxor då,dom gamla visade sig allt för klena och utslitna för påfrestningen i Engelberg. </p><p>Det mesta till rejält rabatterat pris.</p><p>Lokalmhandlare finns inte i Karlstad, så utbudet på den intressanta skidfronten är minimalt, bara dom stora kedjorna med sitt anpassade sortiment.</p><p></p><p>Det är lite som en hobby att finna skidor som inte kostar mer än en veckas hyra, åka på dom och se om det är något man trivs med. Och så kan man ha en egen Skidtest, om inte annat välja skidor efter förhållande och vad man känner för för dagen. </p><p></p><p>/GC</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1069576, member: 138899"] Jag har handlat på många ställen. Hendryx, ett par PH som jag aldrig byter utå SportBittl, Fisher Big Stix en väldigt positiv överraskning för en väldigt liten peng, völkl one (sonens nya), transeiver mm. En av dom bättre med bra rabatter och gratis frakt. Glisshop, ett par Klint Kryptolite som nu fått nu ägare och ett par Salomon Limelite till frun. Dom har ofta lite mindre kända märken, I Sverige, till väldigt bra priser och oftast fraktfritt. SportConrad, Armada TST, Atomic Blog till sonen Sport65, völkl V-werks till en kollega Sportringen outlet, flera skidor som gått vidare till nya brukare och ett par Volant Copper till vrakpris som ännu finns kvar. Spyder brarallor, varma och sköna när det är kallt. snowsafe, en fin rygga skibhanhof, völkl RTM V-werks fortfarande i drift. Skidbutiken.com marker F10 Skistore, stighudar roupez, Völkl Kuro nya av pretitanal modell, ett kap. Stadium, ett par Mantra som fått ny ägare Okay i Engelberg, pjäxor Pinnacle 130, fick provåka ett par i en dag, bra service, innan köp Stadium outlet, två Sweet Rooster hjälmar som passar min bananskalle perfekt, för 700 resp 350kr. Skistar, en fodrad Norröna Lofoten jacka. Ja där jag på Rea funnit det jag velat ha, eller måste ha för stunden som med pjäxor då,dom gamla visade sig allt för klena och utslitna för påfrestningen i Engelberg. Det mesta till rejält rabatterat pris. Lokalmhandlare finns inte i Karlstad, så utbudet på den intressanta skidfronten är minimalt, bara dom stora kedjorna med sitt anpassade sortiment. Det är lite som en hobby att finna skidor som inte kostar mer än en veckas hyra, åka på dom och se om det är något man trivs med. Och så kan man ha en egen Skidtest, om inte annat välja skidor efter förhållande och vad man känner för för dagen. /GC [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart handlar ni skidprylar?
Tillbaka
Topp