Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart har TJ Schiller tagit vägen?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 477092" data-attributes="member: 53337"><p>han är skadad.. tror han tar det lugnt å laddar på tävlingar när han känner att han vågar satsa fullt ut! lär inte va kul och komma på stora events å chilla 540s när resten av eliten drar iväg 12or och dubbels! haha</p><p></p><p>men de kan va nått annat också, jag har faktiskt ingen koll.. men det är mitt resonemang!</p><p></p><p>hoppas man får se han snart igen! han såg ganska hel ut på ett par edits från NZ i sommras =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 477092, member: 53337"] han är skadad.. tror han tar det lugnt å laddar på tävlingar när han känner att han vågar satsa fullt ut! lär inte va kul och komma på stora events å chilla 540s när resten av eliten drar iväg 12or och dubbels! haha men de kan va nått annat också, jag har faktiskt ingen koll.. men det är mitt resonemang! hoppas man får se han snart igen! han såg ganska hel ut på ett par edits från NZ i sommras =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart har TJ Schiller tagit vägen?!
Tillbaka
Topp