Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart i Alperna kan jag åka skidor i Maj?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mrgole" data-source="post: 621500" data-attributes="member: 104044"><p>God kväll alla snöfantaster där ute!</p><p></p><p>Jag och min farbror bestämde oss i förra veckan att det skulle vara lite kul att sticka ned till alperna och åka lite skidor nu innan vintern smälter bort. </p><p></p><p>Vi började spekulera...</p><p></p><p>Vi kom fram till att vi bilar ned - Österrike verkade lovande - nära och bra.(ca 200 mil, från Stockholm)</p><p></p><p>Nu är bara frågan: Kommer det finnas tillräckligt med snö i typ St:anton när vi kommer ned i mitten av Maj? Kommer ens anläggningen vara öppen?</p><p>Om inte; Finns det någon annanstans vi kan åka som garanterar bra snö och system i Maj?</p><p></p><p>Tack på förhand! Mvh Stefan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mrgole, post: 621500, member: 104044"] God kväll alla snöfantaster där ute! Jag och min farbror bestämde oss i förra veckan att det skulle vara lite kul att sticka ned till alperna och åka lite skidor nu innan vintern smälter bort. Vi började spekulera... Vi kom fram till att vi bilar ned - Österrike verkade lovande - nära och bra.(ca 200 mil, från Stockholm) Nu är bara frågan: Kommer det finnas tillräckligt med snö i typ St:anton när vi kommer ned i mitten av Maj? Kommer ens anläggningen vara öppen? Om inte; Finns det någon annanstans vi kan åka som garanterar bra snö och system i Maj? Tack på förhand! Mvh Stefan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart i Alperna kan jag åka skidor i Maj?!
Tillbaka
Topp