Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
vart i Alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="beng122" data-source="post: 1054534" data-attributes="member: 144643"><p>Billigast land: välj Österrike (har ingen koll på Italien men Frankrike och Schweiz är helt klart dyrare). I Österrike kan du äta god billig mat och dricka billigt! </p><p>Flyg: kolla flygresor.se, där kommer alla flygbolag upp. </p><p>Skidställen med bra uteliv: Ischgl, Sankt Anton och Bad Gastein. Ischgl och Sankt Anton flyger du billigast till München (rätta mig om jag har fel?), Bad Gastein kan du kolla både flyg till både München och Salzburg. Från Salzburg kan du enkelt ta tåget som tar 1,5 timme och kostar bara 15 euro. Tåg finns från München också men tar längre tid. Kolla oebb.at!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="beng122, post: 1054534, member: 144643"] Billigast land: välj Österrike (har ingen koll på Italien men Frankrike och Schweiz är helt klart dyrare). I Österrike kan du äta god billig mat och dricka billigt! Flyg: kolla flygresor.se, där kommer alla flygbolag upp. Skidställen med bra uteliv: Ischgl, Sankt Anton och Bad Gastein. Ischgl och Sankt Anton flyger du billigast till München (rätta mig om jag har fel?), Bad Gastein kan du kolla både flyg till både München och Salzburg. Från Salzburg kan du enkelt ta tåget som tar 1,5 timme och kostar bara 15 euro. Tåg finns från München också men tar längre tid. Kolla oebb.at! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
vart i Alperna?
Tillbaka
Topp