Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vart i Norge ska vi åka vecka 9?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FreeHeelBlumen" data-source="post: 1307022" data-attributes="member: 174481"><p>Hej Freeride,</p><p></p><p>Vi i familjen freeheel har ett vinnande koncept att åka till Norge på Stockholms sportlov vecka 9. Hittills har vi testat Norefjell och Oppdal som båda var trevliga på olika sätt.</p><p></p><p>I år har vi en liten hund med som inte kan vara så länge själv, det brukar inte vara något problem att någon i familjen är hemma om det är lätt att bytas av. Nära backen och längdspår är alltså ett krav. Vart ska vi åka?</p><p></p><p>Shortlist är just nu</p><p>Hemsedal - vore kul att testa och vi sparar lite på att vi har två säsongskort på skistar i familjen. Är det för mycket folk v9?</p><p>Norefjell - Mysigt ställe där vi bodde vid längdspår mitt i backen men systemet är lite klent för en vecka till</p><p>Röldal - Kanske lite långt</p><p></p><p>Har räknat bort:</p><p>Trysil - för mycket folk</p><p>Hafjell/Kvittfjell - Har fått för mig att det inte passar oss av någon anledning</p><p>Oppdal - Vi gillade åkningen och möjligheten till lättillgänglig off piste men längdåkningen var lite för långt bort.</p><p></p><p>Vad tycker ni?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FreeHeelBlumen, post: 1307022, member: 174481"] Hej Freeride, Vi i familjen freeheel har ett vinnande koncept att åka till Norge på Stockholms sportlov vecka 9. Hittills har vi testat Norefjell och Oppdal som båda var trevliga på olika sätt. I år har vi en liten hund med som inte kan vara så länge själv, det brukar inte vara något problem att någon i familjen är hemma om det är lätt att bytas av. Nära backen och längdspår är alltså ett krav. Vart ska vi åka? Shortlist är just nu Hemsedal - vore kul att testa och vi sparar lite på att vi har två säsongskort på skistar i familjen. Är det för mycket folk v9? Norefjell - Mysigt ställe där vi bodde vid längdspår mitt i backen men systemet är lite klent för en vecka till Röldal - Kanske lite långt Har räknat bort: Trysil - för mycket folk Hafjell/Kvittfjell - Har fått för mig att det inte passar oss av någon anledning Oppdal - Vi gillade åkningen och möjligheten till lättillgänglig off piste men längdåkningen var lite för långt bort. Vad tycker ni? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vart i Norge ska vi åka vecka 9?
Tillbaka
Topp