Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vart i Österrike skall man åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christina84" data-source="post: 383600"><p>Jag skulle varmt rekommendera dig Lech am Alberg! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> <a href="http://www.lech.com" target="_blank">http://www.lech.com</a></p><p>Var där förra säsongen och softade i 5,5 månad.</p><p>Grymt skön stämning mellan bummarna och inte mkt svenskar, vilket</p><p>jag tyckte var en fördel.</p><p>Har själv åkt skidor i den byn sen jag var ungefär 4 år och varje år en vecka.</p><p>Finns goda cash att tjäna också! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Sen ligger ju St Anton bara en bit bort och du kan ta skidbussen emellan.</p><p>Liftkortet gäller i hela liftsystemet, Lech, Zürs, St Anton, Sonnenkopf...</p><p></p><p>- Grym åkning</p><p>- Bra med cash</p><p>- Schyst park</p><p>- Trevliga människor</p><p>- Redan mycket snö!</p><p>- Nära till Zürich, München, Innsbruck etc.</p><p></p><p>/Kicki</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christina84, post: 383600"] Jag skulle varmt rekommendera dig Lech am Alberg! :) [URL]http://www.lech.com[/URL] Var där förra säsongen och softade i 5,5 månad. Grymt skön stämning mellan bummarna och inte mkt svenskar, vilket jag tyckte var en fördel. Har själv åkt skidor i den byn sen jag var ungefär 4 år och varje år en vecka. Finns goda cash att tjäna också! :) Sen ligger ju St Anton bara en bit bort och du kan ta skidbussen emellan. Liftkortet gäller i hela liftsystemet, Lech, Zürs, St Anton, Sonnenkopf... - Grym åkning - Bra med cash - Schyst park - Trevliga människor - Redan mycket snö! - Nära till Zürich, München, Innsbruck etc. /Kicki [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vart i Österrike skall man åka?
Tillbaka
Topp