Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart kan jag hitta min stulna skidutrustning i No?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hanken" data-source="post: 942936" data-attributes="member: 74673"><p>Förlåt, men eftersom du är dum nog att inte teckna hemförsäkring så kan jag inte riktigt sympatisera med dig (en sak om du är nyinflyttad, men du claimar att du "varit skriven i min nya lägenhet sen ett bra tag tillbaka"). Att du sen överväger försäkringsbedrägeri, med dina föräldrars (mycket korrekta) åsikter som enda bromskloss, och samtidigt klagar på oärliga människor, gör dig till inget mindre än en hycklare. Usch och fy</p><p></p><p>Men för att vara snäll så kan jag tipsa om att länsförsäkringar brukar ha fantastiskt förmånliga studentförsäkringar, själv betalar jag 49:-/månad och då ingår drulle på allt lösöre med 1200:- i självrisk. Något att tänka på inför framtiden kanske. (Nu blir jag säkert bannad för reklam när jag försöker hjälpa en vilsen själ</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hanken, post: 942936, member: 74673"] Förlåt, men eftersom du är dum nog att inte teckna hemförsäkring så kan jag inte riktigt sympatisera med dig (en sak om du är nyinflyttad, men du claimar att du "varit skriven i min nya lägenhet sen ett bra tag tillbaka"). Att du sen överväger försäkringsbedrägeri, med dina föräldrars (mycket korrekta) åsikter som enda bromskloss, och samtidigt klagar på oärliga människor, gör dig till inget mindre än en hycklare. Usch och fy Men för att vara snäll så kan jag tipsa om att länsförsäkringar brukar ha fantastiskt förmånliga studentförsäkringar, själv betalar jag 49:-/månad och då ingår drulle på allt lösöre med 1200:- i självrisk. Något att tänka på inför framtiden kanske. (Nu blir jag säkert bannad för reklam när jag försöker hjälpa en vilsen själ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart kan jag hitta min stulna skidutrustning i No?
Tillbaka
Topp