Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart kan jag hitta min stulna skidutrustning i No?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 943148" data-attributes="member: 60010"><p>Snötorka driver säsongare till vansinne, därför kommer lite tillbaka "rejdchande"</p><p></p><p></p><p>Nej det har vi inte, förstår dock inte hur det rättfärdigar att vara otrevlig mot folk som försöker hjälpa dig.</p><p></p><p>Nej men uppenbarligen grund samt skäl för att vara otrevligt mot folk som hjälper dig</p><p></p><p>Snarare svårt att inte få det till det.</p><p></p><p>Varför inte, det var ju en superidé?</p><p></p><p>Låter som en bra idé.</p><p></p><p>Tips till nästa gång på hur du kan lägga upp tråden (vilken jag såklart hoppas inte kommer då det innebär att du fått mer stulet).</p><p></p><p>Hej.</p><p></p><p>Blev av med (detta)+(detta)+(detta) vid (xx-xx-xx) klockan (xx:xx).</p><p>Om någon har sett något så vore jag tacksam om ni skrev till mig, annars skulle jag vilja be alla att hålla utkik efter min utrustning nästa gång ni surfar runt på köp och sälj sidor. Med lite tur kan världen bli en skidtjuv kortare.</p><p></p><p>Ps. Hade tyvärr av olika anledningar ingen försäkring på grejerna, klantigt jag vet men nu är det som det är... Ds.</p><p></p><p>Vänliga hälsningar</p><p>xxxx xxxx</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 943148, member: 60010"] Snötorka driver säsongare till vansinne, därför kommer lite tillbaka "rejdchande" Nej det har vi inte, förstår dock inte hur det rättfärdigar att vara otrevlig mot folk som försöker hjälpa dig. Nej men uppenbarligen grund samt skäl för att vara otrevligt mot folk som hjälper dig Snarare svårt att inte få det till det. Varför inte, det var ju en superidé? Låter som en bra idé. Tips till nästa gång på hur du kan lägga upp tråden (vilken jag såklart hoppas inte kommer då det innebär att du fått mer stulet). Hej. Blev av med (detta)+(detta)+(detta) vid (xx-xx-xx) klockan (xx:xx). Om någon har sett något så vore jag tacksam om ni skrev till mig, annars skulle jag vilja be alla att hålla utkik efter min utrustning nästa gång ni surfar runt på köp och sälj sidor. Med lite tur kan världen bli en skidtjuv kortare. Ps. Hade tyvärr av olika anledningar ingen försäkring på grejerna, klantigt jag vet men nu är det som det är... Ds. Vänliga hälsningar xxxx xxxx [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart kan jag hitta min stulna skidutrustning i No?
Tillbaka
Topp