Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart kan jag hitta min stulna skidutrustning i No?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hej_Emma" data-source="post: 943151" data-attributes="member: 36009"><p>Denna tråd är ett av anledningarna varför man håller sig borta från forum som egeltigen kanske hade gett en hel del.</p><p></p><p></p><p>Fan va alla är så jäkla elaka! Sitt där bakom era anonyma (eh, jo, även om ni har bild, för vem fan lägger märke till er i den riktiga världen) namn och racka ner på en tjej som frågar om hjälp.</p><p></p><p>Att ni påstar att HON är otrevlig. Klart som fan att hon reagerar när hon blir kallad: Lat, dum, korkad, hycklare osv.</p><p></p><p>Men trevligt att det finns en mall, som gör att man inte blir hackad på.</p><p></p><p></p><p>Och för övrigt, Mustbeandrea bad om hjälp att hitta sina skidgrejer..... INTE vad ni tycker om hennes val att ha en försäkring.</p><p></p><p></p><p>Tänk, om ni ändå var så grymma på era sporter som ni ville, då kanske ni skulle slippa ta ut frustrationen på ett forum på nätet. Mitt tips: Börja åk, sluta skriv.</p><p></p><p>XoXo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hej_Emma, post: 943151, member: 36009"] Denna tråd är ett av anledningarna varför man håller sig borta från forum som egeltigen kanske hade gett en hel del. Fan va alla är så jäkla elaka! Sitt där bakom era anonyma (eh, jo, även om ni har bild, för vem fan lägger märke till er i den riktiga världen) namn och racka ner på en tjej som frågar om hjälp. Att ni påstar att HON är otrevlig. Klart som fan att hon reagerar när hon blir kallad: Lat, dum, korkad, hycklare osv. Men trevligt att det finns en mall, som gör att man inte blir hackad på. Och för övrigt, Mustbeandrea bad om hjälp att hitta sina skidgrejer..... INTE vad ni tycker om hennes val att ha en försäkring. Tänk, om ni ändå var så grymma på era sporter som ni ville, då kanske ni skulle slippa ta ut frustrationen på ett forum på nätet. Mitt tips: Börja åk, sluta skriv. XoXo [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart kan jag hitta min stulna skidutrustning i No?
Tillbaka
Topp