Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vart kan jag prova/köpa hardboots till snowboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rednil" data-source="post: 943039" data-attributes="member: 132490"><p>På bomberonline finns det lite recensioner iaf.</p><p></p><p>Jag tror att det mesta funkar det är endå ett så pass stort steg prestandamässigt från softboots.</p><p>De flesta tillverkare har brädor med variabel radie. Sen beror det också på hur man vill ha den... Hookig avslut på sväng eller ska den söka fallinjen.</p><p>Den enda rekomendationen är väl att börja någonstans billigt och känna efter vad man vill ha.</p><p>Jag har gått från f2 silberpfeil 172 -> Prior WCRM 183 -> SG Full Race Team 185 och tyckt att alla varit fantastiskt bra men den senaste har alltid varit bäst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rednil, post: 943039, member: 132490"] På bomberonline finns det lite recensioner iaf. Jag tror att det mesta funkar det är endå ett så pass stort steg prestandamässigt från softboots. De flesta tillverkare har brädor med variabel radie. Sen beror det också på hur man vill ha den... Hookig avslut på sväng eller ska den söka fallinjen. Den enda rekomendationen är väl att börja någonstans billigt och känna efter vad man vill ha. Jag har gått från f2 silberpfeil 172 -> Prior WCRM 183 -> SG Full Race Team 185 och tyckt att alla varit fantastiskt bra men den senaste har alltid varit bäst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vart kan jag prova/köpa hardboots till snowboard?
Tillbaka
Topp