Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vart kan jag testa Salomon BBR?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yggdrasi1" data-source="post: 1004103" data-attributes="member: 141392"><p>Det är sant som du säger, men samtidigt är jag osäker på hur avancerad åkare jag egentligen är. Jag klarar vilken pistad backe som helst utan problem, men tekniken blir sämre i alltför hög hastighet. Jag har i stort sett aldrig åkt offpist annat än några små uppåkta banor i skogen (jag och 10 åringar). Jag har helt ärligt inte brytt mig särskilt mycket alls om vad jag har åkt på tidigare (innan jag började läsa på lite i år så fanns det slalom, twintips, blades, snowboard och telemark. Jag har nu förstått att jag har varit väldigt underinformerad). Nu för tiden åker jag i alla fall såpass bra att jag kan känna skillnad på skida och skida. Jag är långt ifrån expert, men jag är knappast dålig i pist. </p><p></p><p>Senast jag ägde ett par skidor var för 14 år sedan. Jag är väl mest trött på att hyra och vill ha en skida som kan ta mig dit jag kan tänkas vilja åka. </p><p></p><p>Har du tips på en annan skida som jag kanske borde prova hellre?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yggdrasi1, post: 1004103, member: 141392"] Det är sant som du säger, men samtidigt är jag osäker på hur avancerad åkare jag egentligen är. Jag klarar vilken pistad backe som helst utan problem, men tekniken blir sämre i alltför hög hastighet. Jag har i stort sett aldrig åkt offpist annat än några små uppåkta banor i skogen (jag och 10 åringar). Jag har helt ärligt inte brytt mig särskilt mycket alls om vad jag har åkt på tidigare (innan jag började läsa på lite i år så fanns det slalom, twintips, blades, snowboard och telemark. Jag har nu förstått att jag har varit väldigt underinformerad). Nu för tiden åker jag i alla fall såpass bra att jag kan känna skillnad på skida och skida. Jag är långt ifrån expert, men jag är knappast dålig i pist. Senast jag ägde ett par skidor var för 14 år sedan. Jag är väl mest trött på att hyra och vill ha en skida som kan ta mig dit jag kan tänkas vilja åka. Har du tips på en annan skida som jag kanske borde prova hellre? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vart kan jag testa Salomon BBR?
Tillbaka
Topp