Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vart kan jag testa Salomon BBR?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 1004134" data-attributes="member: 13307"><p>Lite sen till kalaset, men BBR 10.0 är som tidigare sagts en mer traditionell skida än de smalare skidorna. Är fullt medveten om att alla inte gillar skidan, men på testerna jag varit på (samarbetar med salomon) så är det extrem få ur den breda massan åkare som tyckt ngt annat än att BBR är väldigt bra. De flesta provar då de modeller som är smalare än 10.0 och kanske ffa 8.9.</p><p></p><p>Det jag tycker att jag behöver göra när jag åker BBR är att tänka bort ifrån det värsta plöstrycket och inte pressa brättet så jäkla mkt utan istället åka den ifrån hälen. Då blir det en behaglig och ganska mysig resa. Detta funkar för mig och kanske kan vara ngt att tänka på när man testar BBR.</p><p></p><p>Testa den tycker jag definitivt att du ska göra...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 1004134, member: 13307"] Lite sen till kalaset, men BBR 10.0 är som tidigare sagts en mer traditionell skida än de smalare skidorna. Är fullt medveten om att alla inte gillar skidan, men på testerna jag varit på (samarbetar med salomon) så är det extrem få ur den breda massan åkare som tyckt ngt annat än att BBR är väldigt bra. De flesta provar då de modeller som är smalare än 10.0 och kanske ffa 8.9. Det jag tycker att jag behöver göra när jag åker BBR är att tänka bort ifrån det värsta plöstrycket och inte pressa brättet så jäkla mkt utan istället åka den ifrån hälen. Då blir det en behaglig och ganska mysig resa. Detta funkar för mig och kanske kan vara ngt att tänka på när man testar BBR. Testa den tycker jag definitivt att du ska göra... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vart kan jag testa Salomon BBR?
Tillbaka
Topp