Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
vart kan man köpa skidjackor utan "märke"?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mikod" data-source="post: 842831" data-attributes="member: 90787"><p>Ett riktigt bra tips!</p><p>Har kollat lite på Stingprofil bl.a, för jag vet att de finns i Linköping där jag bor, det var även där vi hade tänkt lämna in jackorna på tryckning. Att även köpa jackorna på detta sätt ger ju ett väldigt bra pris, dock så upplever jag sortimente på lämpliga skidjackor som ganska bristfälligt efter att ha tittat igenom några av de pdf broschyrer de hade på sin sida.. Speciellt när det gäller lite roligare färger på jackorna.</p><p>Men har du, eller någon, något tips på ett bra profilföretag som har ett större utbud när det gäller skidkläder? Eller hur stora möjligheter tror ni att tex Stingprofil har att ta hem andra jackor som passar vårt ändamål? </p><p></p><p>När det gäller skräddare så vet jag ju att det kryllar av de i Thailand men att det då handlar framförallt om kostymer.. Finns det skräddare som syr upp typ skidjackor?? Vart i världen finner man de isf till ett bra pris? :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mikod, post: 842831, member: 90787"] Ett riktigt bra tips! Har kollat lite på Stingprofil bl.a, för jag vet att de finns i Linköping där jag bor, det var även där vi hade tänkt lämna in jackorna på tryckning. Att även köpa jackorna på detta sätt ger ju ett väldigt bra pris, dock så upplever jag sortimente på lämpliga skidjackor som ganska bristfälligt efter att ha tittat igenom några av de pdf broschyrer de hade på sin sida.. Speciellt när det gäller lite roligare färger på jackorna. Men har du, eller någon, något tips på ett bra profilföretag som har ett större utbud när det gäller skidkläder? Eller hur stora möjligheter tror ni att tex Stingprofil har att ta hem andra jackor som passar vårt ändamål? När det gäller skräddare så vet jag ju att det kryllar av de i Thailand men att det då handlar framförallt om kostymer.. Finns det skräddare som syr upp typ skidjackor?? Vart i världen finner man de isf till ett bra pris? :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
vart kan man köpa skidjackor utan "märke"?
Tillbaka
Topp