Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Vart köpa Scarpa TX-Pro
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dr-telemark" data-source="post: 508750" data-attributes="member: 44806"><p>Jag skulle lugna mig extremt mycket att köpa TX-Pro just nu. Dom har haft problem med att tåboxen spruckit och de exemplar som är i butiker nu är drabbade. Telemark-Pyrenees har tagit bort sina från hemsidan, med all sannolikhet pga att man väntar på uppgradering från Scarpa. Det senaste jag hört är att Scarpa löste problemet för några dagar sedan, men man har bara precis börjat gjuta de nya skorna och det dröjer nog lite innan dom faktiskt finns över disk. Telemark-Pyrenees kommer säkert att få sina ganska tidigt med tanke på deras volymer, annars kan du kolla med Skistore.se i Göteborg eller online. Dom har en beställning liggande tror jag, men jag vet inte om dom har fått leveransdatum ännu. Ring och fråga.</p><p>Crispi Shiver finns hos agenturen vad jag vet. Borde gå att få till vilken butik som helst på några dagar. Mjukare flex än Evo men fortfarande vridstyv. Kanske det alternativ som ser bäst ut just nu. Garmont Prophet ser i vi inte i butik förrän nästa säsong, tyvärr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dr-telemark, post: 508750, member: 44806"] Jag skulle lugna mig extremt mycket att köpa TX-Pro just nu. Dom har haft problem med att tåboxen spruckit och de exemplar som är i butiker nu är drabbade. Telemark-Pyrenees har tagit bort sina från hemsidan, med all sannolikhet pga att man väntar på uppgradering från Scarpa. Det senaste jag hört är att Scarpa löste problemet för några dagar sedan, men man har bara precis börjat gjuta de nya skorna och det dröjer nog lite innan dom faktiskt finns över disk. Telemark-Pyrenees kommer säkert att få sina ganska tidigt med tanke på deras volymer, annars kan du kolla med Skistore.se i Göteborg eller online. Dom har en beställning liggande tror jag, men jag vet inte om dom har fått leveransdatum ännu. Ring och fråga. Crispi Shiver finns hos agenturen vad jag vet. Borde gå att få till vilken butik som helst på några dagar. Mjukare flex än Evo men fortfarande vridstyv. Kanske det alternativ som ser bäst ut just nu. Garmont Prophet ser i vi inte i butik förrän nästa säsong, tyvärr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Vart köpa Scarpa TX-Pro
Tillbaka
Topp