Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vart köpa Stöckli Stormrider 95?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="limegreen" data-source="post: 1015196"><p>ja men det hade man ju kunnat gett sig fa´an på!! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> man har ju hört (!) i alla tider att de där fölke kring siljan, å särskilt på den sidan sjön, bränner oförståndigt mycket deg på hem-smide, folkdräkter etc. (raat som morfar kallade det). även hemliga stinna möten lägger man mycket stålar på däruppe, spontana träffar i 409s där man indränkta i jockey deo spray, till toner av meduza å länsmans eviga klagosång, åtnjuter livets alla go´-saker <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60e.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":cool:" title="Cool :cool:" data-smilie="6"data-shortname=":cool:" /> i ett moln av knott. </p><p></p><p>oj, försvann iväg lite i minnet där. all kärlek till dalarna å siljans-bygden! tankar går även till professorn å hans älskade stöckli mer norröver. men som sagt tidigare, den regionen av vårt rike bör man betona med särskilt små bokstäver, annars kan det sluta olyckligt :| </p><p></p><p>på tal om stöckli, minns första gången jag satte min fot i åre för 5-6 år sedan. man läste magasin åre med fradga i mungipan (om det berodde på skidåknings-bilder eller den här mer xxx-säljande delen av dam-modet skall jag låta vara osagt), hade stora-bergs-idéer å var ju såklart tvungen att prova en sån där mega burger på broken. å vid ett tillfälle hyrde jag stormridern dp pro som va strax över 2m. dra åt fanders vilka pråmar, har nog inte upplevt något liknande i skidväg sedan dess. "lekfullheten" var ju noll (beror ju givetvis på hur man ser på det <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60e.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":cool:" title="Cool :cool:" data-smilie="6"data-shortname=":cool:" /> ) men de svalde verkligen allt i sin väg. </p><p></p><p><a href="http://[MEDIA=youtube" target="_blank">UurRJ9WSS9w]nej[/MEDIA] nu skiter vi i det här å tar en svängom!</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="limegreen, post: 1015196"] ja men det hade man ju kunnat gett sig fa´an på!! :) man har ju hört (!) i alla tider att de där fölke kring siljan, å särskilt på den sidan sjön, bränner oförståndigt mycket deg på hem-smide, folkdräkter etc. (raat som morfar kallade det). även hemliga stinna möten lägger man mycket stålar på däruppe, spontana träffar i 409s där man indränkta i jockey deo spray, till toner av meduza å länsmans eviga klagosång, åtnjuter livets alla go´-saker :cool: i ett moln av knott. oj, försvann iväg lite i minnet där. all kärlek till dalarna å siljans-bygden! tankar går även till professorn å hans älskade stöckli mer norröver. men som sagt tidigare, den regionen av vårt rike bör man betona med särskilt små bokstäver, annars kan det sluta olyckligt :| på tal om stöckli, minns första gången jag satte min fot i åre för 5-6 år sedan. man läste magasin åre med fradga i mungipan (om det berodde på skidåknings-bilder eller den här mer xxx-säljande delen av dam-modet skall jag låta vara osagt), hade stora-bergs-idéer å var ju såklart tvungen att prova en sån där mega burger på broken. å vid ett tillfälle hyrde jag stormridern dp pro som va strax över 2m. dra åt fanders vilka pråmar, har nog inte upplevt något liknande i skidväg sedan dess. "lekfullheten" var ju noll (beror ju givetvis på hur man ser på det :cool: ) men de svalde verkligen allt i sin väg. [url=[MEDIA=youtube]UurRJ9WSS9w]nej[/MEDIA] nu skiter vi i det här å tar en svängom![/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vart köpa Stöckli Stormrider 95?
Tillbaka
Topp