Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vart man kan köpa fångrem till snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 925909" data-attributes="member: 80557"><p>Hello 2011? </p><p>Hur ofta eller hur manga bindningar finns det som folk glider ur 2011 - dvs det enda fall fangrem skulle hjälpa?</p><p>Finns säkert kanske fangremmar som passar för hike, men de flesta passar nog inte...</p><p></p><p>Min personliga statistik:</p><p>jag har fangat upp en skida som kom flygandes eftersom nagons marker-bindning hade släppt fran skidan och satt kvar pa pjäxan vid landning. och en annan skida när skistoppern var rutinartat trashad vid switch landning.</p><p>jag har fangat en enda snowboard, som var avsiktligt kastad nedför berget i ett vredesutbrott.</p><p></p><p>jag tror inte jag sett en fangrem pa manga ar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 925909, member: 80557"] Hello 2011? Hur ofta eller hur manga bindningar finns det som folk glider ur 2011 - dvs det enda fall fangrem skulle hjälpa? Finns säkert kanske fangremmar som passar för hike, men de flesta passar nog inte... Min personliga statistik: jag har fangat upp en skida som kom flygandes eftersom nagons marker-bindning hade släppt fran skidan och satt kvar pa pjäxan vid landning. och en annan skida när skistoppern var rutinartat trashad vid switch landning. jag har fangat en enda snowboard, som var avsiktligt kastad nedför berget i ett vredesutbrott. jag tror inte jag sett en fangrem pa manga ar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vart man kan köpa fångrem till snowboard!
Tillbaka
Topp