Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vart man kan köpa fångrem till snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 925942" data-attributes="member: 58560"><p>Jag personligen har aldrig tappat en snowboard i backen men har haft 2st skidor som skenat pga pajade skistoppers ...</p><p></p><p>Körde ~30 dagar i åre förrförra säsongen på bräda och inget tjafs om fångrem ... Frågade på åre skidsport om vad en fångrem kostade och fick som svar att jag kunde skulle köpa bättre saker för pengarna :D</p><p></p><p>En fångrem hjälpen ju som sagt endast när man nu skulle hika eller ta av sig brädan men behålla fångremmen på men i dom fallen tar man ju av sig fångremmen också eftersom det inte är någon regel som säger att man måste ha det på sig när man går med brädan.</p><p></p><p></p><p></p><p>Jag har blivit stoppad av en liftvakt som sa att jag skulle ha fångrem, då svarade jag med motfrågan "säg ett fall då fångrem skulle spela någon roll" , fick då som svar "Om du skulle tappa bindningarna...", mitt svar blev då "Jag känner om dom sitter löst och om dom nu släpper så sitter fångremmen i bindningarna och då gör den ingen nytta" . Då blev det tyst och jag fick åka utan :P lokalbacken i falköping <3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 925942, member: 58560"] Jag personligen har aldrig tappat en snowboard i backen men har haft 2st skidor som skenat pga pajade skistoppers ... Körde ~30 dagar i åre förrförra säsongen på bräda och inget tjafs om fångrem ... Frågade på åre skidsport om vad en fångrem kostade och fick som svar att jag kunde skulle köpa bättre saker för pengarna :D En fångrem hjälpen ju som sagt endast när man nu skulle hika eller ta av sig brädan men behålla fångremmen på men i dom fallen tar man ju av sig fångremmen också eftersom det inte är någon regel som säger att man måste ha det på sig när man går med brädan. Jag har blivit stoppad av en liftvakt som sa att jag skulle ha fångrem, då svarade jag med motfrågan "säg ett fall då fångrem skulle spela någon roll" , fick då som svar "Om du skulle tappa bindningarna...", mitt svar blev då "Jag känner om dom sitter löst och om dom nu släpper så sitter fångremmen i bindningarna och då gör den ingen nytta" . Då blev det tyst och jag fick åka utan :P lokalbacken i falköping <3 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vart man kan köpa fångrem till snowboard!
Tillbaka
Topp