Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vart man kan köpa fångrem till snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="silvertejpen" data-source="post: 926620" data-attributes="member: 115210"><p>Lannasport.se samt Junkyard har. Kan tänka mig OneOff.se också.</p><p></p><p>Off Topic:</p><p></p><p>Kan berätta om mitt mine:</p><p></p><p>En vän till mig kör utan fångrem. Liftvakten säger till han: Du måste använda fångrem. Varför det säger min vän. Det är krav annars tar vi ditt liftkort. Okej min vän tar på sig sin fångrem. Vi drar vidare till parken. Där så ska han ta ett litet räcke men fångremen som är lång fastnar på något sätt i räcket. Det slutar med att han bryter ena benet samt slår upp ansiktet i räcket och svimmar av. </p><p></p><p>Kan ju säga att det vara samma liftvakt som såg olyckan som sa till han...</p><p></p><p>Enda gången jag tycker att det skall användas är när man hajkar/går. Men annars är det ett redskap till att skada dig själv med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="silvertejpen, post: 926620, member: 115210"] Lannasport.se samt Junkyard har. Kan tänka mig OneOff.se också. Off Topic: Kan berätta om mitt mine: En vän till mig kör utan fångrem. Liftvakten säger till han: Du måste använda fångrem. Varför det säger min vän. Det är krav annars tar vi ditt liftkort. Okej min vän tar på sig sin fångrem. Vi drar vidare till parken. Där så ska han ta ett litet räcke men fångremen som är lång fastnar på något sätt i räcket. Det slutar med att han bryter ena benet samt slår upp ansiktet i räcket och svimmar av. Kan ju säga att det vara samma liftvakt som såg olyckan som sa till han... Enda gången jag tycker att det skall användas är när man hajkar/går. Men annars är det ett redskap till att skada dig själv med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vart man kan köpa fångrem till snowboard!
Tillbaka
Topp