Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Värt med ”dyr” skidjacka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1315311" data-attributes="member: 60010"><p>Nu har jag inte letat runt på ett par år men som exempel kör jag denna nedan senaste säsongerna. Köpes för 1700 kr i Sverige när butiken fortfarande fanns här. </p><p></p><p>Riktigt fin jacka som varit med i allt från heldagar i spöregn till blowpow, maj-solsturande och tokstorm. </p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.decathlon.co.uk/p/men-s-waterproof-and-breathable-ski-jacket-fr-900-beige/_/R-p-308740[/URL]</p><p></p><p>Finns garanterat flera andra märken likt Decathlon som inte har en märkespremie men gör kvalitativa och genomtänkta grejer. </p><p></p><p>Har inte hunnit hårdtesta ett annat köp nog men köpte senaste fiskejackan från Revolution Race och än så länge har den imponerat och finns en skidmodell för dryga 2500 kr som, om kvalitén är densamma som min jacka verkar vara, troligen är ett bra köp enligt kravlista. </p><p></p><p>Finns en hel del andra "ickemärken" som gör schyssta saker. </p><p></p><p>Sen är ju alltid etablerade märkens reor värda att kolla på. Titt som tätt dyker jackor upp för 2-2500 kr vilket är vad de enligt mig borde kosta istället för +5000 kr ordinarie.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1315311, member: 60010"] Nu har jag inte letat runt på ett par år men som exempel kör jag denna nedan senaste säsongerna. Köpes för 1700 kr i Sverige när butiken fortfarande fanns här. Riktigt fin jacka som varit med i allt från heldagar i spöregn till blowpow, maj-solsturande och tokstorm. [URL unfurl="true"]https://www.decathlon.co.uk/p/men-s-waterproof-and-breathable-ski-jacket-fr-900-beige/_/R-p-308740[/URL] Finns garanterat flera andra märken likt Decathlon som inte har en märkespremie men gör kvalitativa och genomtänkta grejer. Har inte hunnit hårdtesta ett annat köp nog men köpte senaste fiskejackan från Revolution Race och än så länge har den imponerat och finns en skidmodell för dryga 2500 kr som, om kvalitén är densamma som min jacka verkar vara, troligen är ett bra köp enligt kravlista. Finns en hel del andra "ickemärken" som gör schyssta saker. Sen är ju alltid etablerade märkens reor värda att kolla på. Titt som tätt dyker jackor upp för 2-2500 kr vilket är vad de enligt mig borde kosta istället för +5000 kr ordinarie. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Värt med ”dyr” skidjacka?
Tillbaka
Topp